Opublikowano

@x-kom Wy sobie chyba jakieś…

@x-kom Wy sobie chyba jakieś jaja robicie ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Oddałem telefon na reklamację – dwa tygodnie po zakupie przestała działać górna część dotyku. Telefon używany kilka dni, wcześniej leżał w domu zanim wszystko przeniosłem. Od początku założony silikon i szkło hartowane.

Telefon przyjęty w sklepie, sfotografowany z każdej strony, bez widocznych jakichkolwiek uszkodzeń – pracownik wpisał w zgłoszenie reklamacyjne jedynie „opalcowania”. Przyjmując telefon mówił że mogą od razu wymienić na taki sam, jako że kupowałem niedawno. Ale że nie chciałem innego koloru wysłany do serwisu.

Mija 14 dni. Reklamacja odrzucona.

przekroczeniu warunków eksploatacji urządzenia w ramach zwykłego zarządu – spółka x-kom stwierdziła usterki mechaniczne urządzenia w postaci wygięcia telefonu, co ma bezpośredni wpływ na zgłaszane przez Pana problemy z urządzeniem. Usterka ta mogła powstać np. poprzez noszenie urządzenia w kieszeni.

Serio? Przekroczenie warunków eksploatacji w ramach zwykłego zarządu? ¯_(ツ)_/¯

I wygięcie telefonu w kieszeni? No bez przesady, obecny Zenfone zniósł wiele, ludziom pękają ekrany, kruszą się, obijają – a tu dotyk przestał reagować od noszenia?

Mireczki co robić? Wiem, trzeba czekać, ale co się dowiem za – jak się domyślam kolejne 2 tygodnie?

To jakaś kara za to że podziękowałem za ubezpieczenie telefonu?

#xkom #xiaomi #smartfon #telefony